maandag 12 augustus 2013

Tablet hoes, Cover for tablet

We wilden een hoes van stof voor de tablet maken, maar toen zagen we deze:
 Ik maakte er figuurtjes op met wol en een naald (wolvilten/droogvilten). Oudste naaide er zelf vogeltjes en een hartje van vilt op. Voor nu zijn we tevreden met het resultaat, maar wie weet naaien we er ook nog wel een vrolijke bies omheen...
Tablethoes van middelste. Op haar verzoek maakte ik een nestje met vogels. Onze kater staat er ook op, die is dol op vogels en vlinders.


Tablethoes van oudste

Zo moeder, zo dochter.
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk deze tablet hoezen. Lekker vrolijk!
    En trouwens... via deze weg wilde ik je ook laten weten dat je mijn give-away hebt gewonnen. Laat even weten wat je adres is, dan stuur ik hem naar je toe! Veel plezier ermee!

    Groetjes, Stéphanie (Handwerkjuffie.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke hoezen. Zoiets wilde ik ook maar vriendlief kocht een echt mannengeval van een soort nepleer. Mwoh, heel praktisch hoor maar niet echt persoonlijk. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen