dinsdag 25 augustus 2015

Luieren in de hangmat

Het kon gisteren nog net, luieren in de nieuwe hangmat.


De hangmat is gemaakt door Blauwruitje voor de zomerswap met het thema tuin. De lap voor de hangmat heeft ze zelf gevilt. Ook het popje Bibi is van haar hand, we kregen haar vorig jaar toen we in de meivakantie een swap organiseerden. Het blijft leuk, het maken van poppen en het plaatsen van verhaaltjes. Zie ook hier voor meer

Ook zo'n leuke pop? Kijk dan eens hier bij Haakjuffie. Op haar blog is deze week een veiling van haar poppen. De opbrengst gaat naar een heel goed doel. Heb geprobeerd een foto te plaatsen, maar dat lukte niet. Haakjuffie, als dit leest, misschien kun jij mij een foto mailen, dan plaats ik hem bovenaan mijn blog. 

6 opmerkingen:

  1. Pas vandaag je blog ontdekt via sandra van "blauw ruitje". Ook jij bent blijkbaar een echte poppenmoeder en je maakt ook van die leuke popjes. Als je het goed vindt vermelden we je voortaan elke dinsdag bij de poppendag.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, ik vind het leuk als jullie op dinsdag een link naar mijn blog plaatsen. Of het lukt om iedere dinsdag iets te plaatsen, dat kan ik jullie niet beloven.

      Groeten van Juffrouw Mier

      Verwijderen
  2. Wat een leuke blog is dit ook! Hier was ik nog niet geweest.
    Ik heb de dahliaplant bij ons in het dorp in een bloemenwinkel gekocht.
    Op de afdeling buitenplanten maar ik laat hem binnen staan.
    We zullen zien of dat kan! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Esther,

      Bedankt voor je reactie. Welkom op mijn blog. Ik denk dat ik ook een dahliaplant ga proberen te scoren. Als een geranium, of eigenlijk pelargonium, in huis kan, waarom deze plant dan eigenlijk niet. Het wordt meestal als grapje bedoeld, maar ik vind het echt leuk om achter de geraniums te zitten, ik vind het mooi staan een paar van die ouderwetse planten in de vensterbank.

      Groeten van Juffrouw Mier

      Verwijderen
  3. Wat een mooie hangmat, ja er komen nog wat mooie dagen aan. Bedankt voor je tip over dat makkelijke jurkje, ga meteen even kijken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is heerlijk toeven zo. Jouw andere cadeautjes komen binnenkort op mijn blog hoor. Eerst goede foto's maken. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen